• الموقع : المجلس الإسلامي العربي .
        • القسم الرئيسي : لغات أخرى .
              • القسم الفرعي : فارسى .
                    • الموضوع : علامه حسینی: مواظب نفوذ اسلام انحرافی ولایت فقیه در غرب باشید .

علامه حسینی: مواظب نفوذ اسلام انحرافی ولایت فقیه در غرب باشید




علامه حسینی: مواظب نفوذ اسلام انحرافی ولایت فقیه در غرب باشید

 

در پی حادثهء تروریستی اخیر در فرانسه، دبیرکل شورای اسلامی-عربی، ضمن محکوم کردن این حادثه اظهار داشتند مسلمانان مقیم فرانسه و سایر کشورهای اروپایی وظیفه دارند در حفظ صلح و امنیت این کشورها تلاش کنند. دین اسلام به هیچ مسلمانی اجازه نمی دهد که اوضاع کشور محل سکونت خود را آشفته سازد.  علامه حسینی نسبت به انتقال اسلام انحرافی ولایت فقیه و داعش به غرب هشدار دادند و گفتند جلوگیری از آشوب طلبی و مخالفت با اقدامات تروریستی، از مسئولیت های واجب مسلمانان ساکن غرب است. آنها باید برای پایان دادن به این اعمال ضد اسلامی با جامعه خود همکاری کنند.

علامه حسینی تاکید کردند که ضروری است تمام مسلمانان به این آیه مبارکه توجه کنند که "ای مردم خداوند شما را از یک نفس مشترک آفریده است." بنابراین تعدد ادیان و فرهنگ ها به ما می آموزد تا با همدیگر در دوستی و همزیستی مسالمت آمیز باشیم.

 

علامه حسینی روی بهبود مناسبات داخلی خانواده ها تاکید کردند و اشاره نمودند که خانواده های مسلمان باید نسبت به افکار انحرافی و تندروانه ای که نظام ولایت فقیه ترویج می دهد روشنگری کنند، از رفتن به مکان های وابسته به این نظام که افکار انحرافی آموزش می دهند خودداری ورزند و مانع نزدیکی دوستانشان به عناصر و گروه های وابسته به این نظام گردند.

 

دبیرکل شورای اسلامی عربی تصریح کردند که از نظر دین مبین اسلام هرگونه تروریسم شدیدآ محکوم است، زیرا اسلام قتل را حرام دانسته است. بنابراین ما حادثه اخیر در فرانسه و همچنین تروریسم خمینی را که منبع قتل و تجاوز و خشوت است و سالها پیش به قتل  هزاران ایرانی و همچنین به قتل سلمان رشدی فتوا داد را شدیدآ محکوم میکنیم. وظیفه مهم مسلمانان در کشور فرانسه و سایر کشورهای غربی این است که ماهیت انساندوستانه و بردبارانه دینمان را در رفتارهای شایسته اجتماعی خود نشان دهند. اخلاق نیکو، رفتار انسانی، بخشندگی و همزیستی مسالمت آمیز شما نشان خواهد داد که دین اسلام یک دین بردبار است، دین صلح و سلام است، و شدیدا با تروریسم و خشونت مخالت می کند.

 

علامه حسینی در پایان اظهار داشتند به مردم فرانسه و تمام اروپا می گویم که افراطی گری و تعصب و تروریسم نه دین می شناسد و نه منحصر به یک گروه کوچک است. بنابراین وظیفه تمامی ماست که دوشادوش هم با تروریسم در سطح بین المللی مبارزه کنیم. در این مسیر باید توجه اصلی مان به نظام ولایت فقیه باشد، زیرا این نظام، منبع، مصدر ،مروج و پدرخواندهء تروریسم است.

مخالفت با تروریسم موضع ما و اسلام ماست.

 

علامه سید محمد علی حسینی

دبیرکل شورای اسلامی عربی در لبنان

چهار شنبه 14 ژانویه 2015

 


  • المصدر : http://www.arabicmajlis.com/subject.php?id=1230
  • تاريخ إضافة الموضوع : 2015 / 01 / 14
  • تاريخ الطباعة : 2024 / 03 / 28